Hjælp

Medlemskab

For at tilgå dine tjenester, skal du naturligvis være logget ind på din profil.

Klik Log Ind i øverste højre hjørne eller i menuen til venstre.

Driller det, så skriv til support@ducati.dk hvor vi svarer dagligt og hjælper dig videre.

Hvis du har glemt din adgangskode, så nulstil din adgangskode fra login siden. Herefter fremsendes der en email med nulstillings-link, hvor du kan vælge ny kode og logge ind efterfølgende.

Når du er logget ind, kan du se Min Profil i din profilmenu i toppen til højre.

Driller det, så skriv til support@ducati.dk hvor vi svarer dagligt og hjælper dig videre.

Du finder din Profil Menu og medlemskab under Min konto i øverste højre hjørne på hjemmesiden.

Ellers kan du besøge siden direkte hér:
https://www.ducati.dk/min-konto/subscriptions/

Under Min Konto » Abonnementer finder du dit aktuelle abonnement.

Klik på knappen “VIS” hvorefter du kan tilføje en betalingsmetode til abonnementet.

Under Min Konto » Ordrer finder du fakturaer for kontingenter.
Hvis du har modtaget en email vedr. forfalden faktura, så kan denne også omhandle kontingent tilbage fra 2020.

Log ind, gå til Min Konto » Order og vælg “Betal” på de forfaldne poster.

Det er muligt at betale abonnement med kreditkort eller MobilePay. Dette vælger du når du genaktiver abonnementet.

Når du første gang har betalt med kort eller MobilePay, så vil det fremover fungere automatisk via vores betalingsudbyder.

Igennem tiderne har klubbens medlemmer modtaget opkrævninger i Januar via PBS. Deraf blev alle opkrævninger sendt ud i Januar for alle.

PBS er blevet en forfærdelig dyr oplevelse og er udskiftet med kreditkort og MobilePay. Således følger alle kontingenter nu ikke længere kalenderåret, men rullende år fra medlemskabet blev tegnet.

På siden https://www.ducati.dk/min-konto/subscriptions/ kan du vise dit abonnement og derfra vælge “Annullér”. Så vil du fremover ikke have adgang til hjemmesiden eller blive opkrævet yderligere.

Der er noget galt

Hvis du ikke tidligere har tilføjet en betalingsmetode til din profil, så skal dette gøres første gang.

Der er dog en del profiler, hvor der er en fejl fra tidligere hjemmeside. Dette medvirker til, at din profil ikke har et aktuelt abonnement.

Skriv til support@ducati.dk hvor vi svarer dagligt og hjælper dig videre.

Hvis du oplever at der allerede er et abonnement lagt i din indkøbskurv, så fjern det og gå til Abonnementer under Min Profil i din menu i øverste højre hjørne.

Herfra kan du se dit abonnement som værende “På hold”. Klik på “Vis” og vælg din betalingsmetode og gennemfør din ordre.

MobilePay Subscriptions er desværre ikke helt færdigudviklet og kan derfor forårsage visse udfordringer.

Det er besluttet at bibeholde løsningen som et moderne alternativ. Skulle det mod forventning ikke fungerer efter hensigten, så skriv til support@ducati.dk hvor vi svarer dagligt og hjælper dig videre.

Hvis du er ved at betale og har indtastet dine NemID informationer og ikke modtager en kode på SMS, så er dette en fejl med NemID.

Du skal logge ind på nemid.nu og indtaste dit mobilnummer derinde.

Dette er ikke noget vi kan assistere med.

Hvis du er ved at betale og har indtastet dine NemID informationer og der ikke vises link til din NemID app på din mobil, så er dette en fejl med NemID.

Du skal i så fald hente NemID fra hhv. Google Play eller Apple App Store og installere programmet. Der skal bruges nøglekort første gang du benytter app’en og du skal følge deres vejledning i app’en.

Dette er ikke noget vi kan assistere med.